Friday, May 1, 2009

Putri Aisyah dan Azziq

Hari ini 1st May,2009. Untuk adik Putri Aisyah, selamat hari jadi yang ke 4 tahun. Besok pula 2nd May, 2009, selamat hari jadi Azziq, juga 4 tahun, rakan sekelas. Walaubagaimanapun, kita dan menyambutnya di sekolah, semalam, bersama kawan-kawan kan, sebab hari ni cuti.


Ini kek untuk Putri Aisyah, ada 4 lilin tu

Dan ini kek untuk Azziq, juga 4lilin, nanti tiup kuat-kuat ya!


Happy birthday to you!
Happy birthday to You!
Happy birthday to Putri Aisyah n Azziq, Happy birthday to both of you!!



Cepat tiup, tiup kuat-kuat kalau tak ramai yang nak tolong.




Putri Aisyah dan Azziq sedang potong kek, tekan kuat-kuat Aziq..







Teacher Indra menyampaikan hadiah sumbangan Sekolah untuk Azziq





dan juga untuk Putri Aisyah





Bergambar untuk kenangan, senyum lah Aisyah. Aisyah nampak sedih je. Tak best agaknya bila dah jadi budak besa.... tu la yang agaknya difikirkan.









Kawan-kawan bergembira menyanyi dan menari sempana menyambut hari jadi Putri Aisyah dan Azziq. Anas goyang la!!, tengok Syameel, dah pandai da..






Kawan-kawan lain, Azim, Athirah, Syasya, Dzaffrian, Hakimi dan Alya pun nyanyi dan menari. Sambil menyayi dan menari, sebenarnya teacher ajar bahasa, iaitu supaya dapat menyebut dengan betul dan menambah perbendaharaan kata, manakala manari pula ialah pergerakkan fizikal untuk membina perkembangan otot. Apa-apa pun kedua-duanya penting untuk perkembangan minda. Aktiviti ini juga dapat memperkembangkan sosio-emosi mereka. Ia adalah satu pengalaman yang akan mempengaruhi kehidupan mereka.

TERIMA KASIH, AISYAH!TERIMA KASIH AZZIQ!
Tengoklah mereka begitu seronok dapat jajan yang diberi oleh Aisyah dan Azziq.





No comments:

Post a Comment