Thursday, February 26, 2009

Inilah hadiah buat mu, Syakirah

Hi Syakira,
Happy birthday to you, maaf ya!, teacher lambat memberi ucapan, sibuk dengan berbagai hal. Any way, sekali lagi teacher ucapakan, SELAMAT HARI JADI, dah 11 tahun anak didik teacher ni. Dah besar panjang, dah jadi anak dara sunti. Take care, sekarang ni didunia ada macam-macam. Ingat pada mak, ingat pada ayah. Ingat pada Allah. OK.
Tengok tu, ayunya anak Suhaili ni.

Ini lah Nur Syakirah Jaharudin. Anak Sulong kepada pasangan Jaharudin dan Suhaili., Bersekolah di Sekolah Kebangsaan Putra Perdana, dan sekarang belajar di darjah 5. Bertanggung jawab orang, rajin bantu emak, pandai jaga adik-adik. Selalu juga tolong teachers kat TASKA. Terima kasih, Syakirah..
Ini gambar Syakirah masa belajar kat Tadika, TADIKA ANUGERAH CEMERLANG, tu la sebabnya Syakirah suka tolong mak, dia dah belajar kat tadika, kah..kah..kah.. Dia dah timba ilmu dari tadika..emmm


Ini gambar dia 5 tahun dulu dengan kawan-kawan pergi melawat Taman Burung, cuba cari mana dia?




Tengok adik dia Armin Syaril pun rajin tolong teacher. Pandai dia menyusukan Aniq, tu bukan adik dia, tapi perihatin dia dengan adik kecil tu, terus memujuk adik kecil tu dengan susu. Inilah nilai-nilai murni yang kita terapkan di Taska ini. Perbezaan umur dan membesar bersama akan mendidik anak-anak ini sebagai satu keluarga, tolong-menolong dan berkasih sayang. Gaduh ada juga, lepas tu baik balik. Semua macam adik beradik.



2 comments:

ika chrypurtoza said...

hik hik..sentimentel la teacher ni..;>

p/s: hepi belated bezday,syakira!!

sharkaira said...

teacher armin asyril lah bkn armin syaril..........

Post a Comment