Saturday, April 18, 2009

Terpaksa menghadiri Kursus


Untuk menjadi seorang pengusaha Taska atau Pusat Asuhan, salah satu dari syarat yang dikehendaki oleh JKM ialah mesti mempunyai Sijil Kursus Asas Asuhan Kanak-kanak, KAAK. Banyak agensi yang mengadakan kursus ini anjuran bersama JKM. Aku telah memilih untuk mengikuti kursus ini dengan Kreatif Partners, kerana aku telah mengenali Pn Normah Wahab, salah seorang daripada empunya-nya. Inilah puan Normah, sedang menyampaikan taklimat Kursus kepada peserta.

Ini Pn Rozina Dato Ali, salah seorang dari penceramah dan partners Pn Normah.
Kursus ini mempunyai 28 modul, dan selama selama 16 hari dan 3 hari exam.

Oleh kerana mengambil masa yang panjang, aku memilih untuk menghadiri kursus ini pada hujung minggu. Habis la
masa rehat ku. Apakan daya, ini je masa yang ada, walaupun berselisih dengan semester exam, OUM. Ku tempuh juga.... Oh yo, wan, boleh ke!, tak penat ke?...

Ini adalah peserta-peserta yang menghadiri kursus ini.


Hai Suria, mengantuk nampak, boring ke...
Hai kawan2, hati-hati, anda diperhatikan... anda tidur?, gambar anda diambil untuk ditayangkan..... jangan marah!!!!
Ini Pn. Jessrine Liew, memberi penerangan berkenaan memilih dan menyediakan peralatan Kegiatan Luar dan Dalam di Taska.








Ok lah dulu, coretan ku menggu ini. Nak prepare untuk exam lak....



1 comment:

Anonymous said...

salam... nk tnye, masa kursus nih dulu... ada buat lesson plan kan? buleh x klu saya nk tengok lesson plan yg puan buat masa tuh? saya sedang ikuti kursus nih dan sedang tercari2 contoh untuk buat lesson plan. terima kasih atas kerjasama puan.
email saya... idacayang7150@yahoo.com

Post a Comment